3 november 2011

Börjar bli gammal

Jag har fått rynkor runt ögonen! okej, skrattrynkor.. men endå.
Har använt ögoncreme i tre år, men vi skyller på det att jag skrattar så mycket..
Å de e ju kring ögonen de första ålderstecknen syns, e ju 20 år så nu e de bara att förebygga så de int blir värre!


På senaste tiden har jag använt en ögon-gel penna från RVB,
RVB Correcting Eye Contour Rollerball,
den var helt suverän till mörka ringar och svullnad kring ögonen. Så om vi känner igen de problemen rekommenderar jag de verkligen!

Men nu när jag såg mina rynkor tänkt jag att de e nog dem jag måste behandla i första hand. Så nu köpte jag en ögoncreme från Biotherm (lite gelaktig den med men tjockare i konsistensen än den från RVB). Den är speciellt framtagen för uppkomsten av de första ålderstecknen, den ska ge fukt och mjuka ut linjeringar kring ögonen. Även den ska vara bra mot svullnad och mörka ringar kring ögonen.
Har använt den nu i en vecka, så några större resultat kan man ju inte se ennu. När jag har använt den i ungefär en månad ska jag återkomma med omdöme.


Kom nu ihåg att använda ögoncreme för de säger ju att ögonen är själens spegel..


1 kommentar:

  1. haha din klönt :D de heter värd :D men du e söt, å tack :) du å!

    SvaraRadera