27 oktober 2011


Steg på jobb i tisdags, ska jobba fram till söndag. (tog lite extra jobb)
Idag e jag så otroligt trött så nu på min 2h paus ska jag sova.. ska bli skönt!


Jobbar på Viking Line m/s Mariella Travel spa,
trivs så bra här!

Att jobba på båt skiljer sig på många sätt från att jobba i land, antingen passar det en eller så passar det int överhuvudtaget. Här på Travel Spa jobbar vi 8-8, vilket då betyder att man jobbar 8 dagar å har 8 dagar ledigt, de e ju rätt så lyxigt! Men då jobbar man ju 11h om dagen när man jobbar å, så rätt långa dagar.. Men de vänjer man sig snabbt med.

De e så skönt att jag har ett jobb jag trivs med, inom den bransch jag vill jobba inom och tjäna bra med pengar. Inget att klaga på!


2 kommentarer:

  1. Vad kuuul att du har börja blogg lite igen! Då ska jag nog kika in här varje dag i hopp om att de finns nån liiten text eller bild på va du gör :D Va bra om du gilla min lilla "tanke", men de e ju så, iallafall ser jag så på den saken :) hoppas allt e bra me dej o så hoppas jag vi syns snart igen! O jag vet int om du minns de (hehe) MEN som jag sa sist vi träffades, så ska du kom ut me mej o frankki o all dina kompisar nån helg då du e hem! Jag e säker på att di saknar dej :) o JAG saknar dej också! <3

    SvaraRadera
  2. Minns nog såhär smått, hehe :) Å jo de ska jag verkligen, saknar dig och dem! Du ska hälsa alla nästa gång ni ses :) Minns också att jag sa att du e den snällaste å ärligaste person i hela världen å de e du verkligen :) Hoppas vi ses snart! <3

    SvaraRadera