25 oktober 2011

KKKK


Tog ett väldigt tidigt tåg från Kumla imorn (kl. 6.39 -.-) till Stockholm. Så ni kan ju tänka er att jag e trött redan nu..
Hann träffa Frida en snabbis innan hon rusa iväg till jobbet, kvalitetstid.

Jag hade packat min kappsäck så full att den knappt gick fast när jag for till Kumla, hade tänkt vara där se sådär 1 å en halv vecka.. men de blev ju int riktigt så eftersom jag hamnar att fara på jobb redan idag. Jobbar till söndag å sen ska jag försöka hållas i Stockholm några dagar iallafall.

Sitter nu här i min ensamhet i vår mysiga lägenhet, en stor kopp kaffe å en kokosboll (förlåt..låna bara) ska väl sminka mig å försöka ta en powernap innan jag
beger mig till båten. Börjar jobba kl. 16..



Känns väl lite som att jag bor i en kappsäck ibland.
Fick packa upp å packa på nytt till jobbet,
kommer till jobbet; packar upp, efter några dagar ska
de packas ner, packas upp när jag kommer hem till
Stockholm, packas pånytt när jag far till Kumla å jaa ni förstår...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar