3 juni 2011

When it hurts to look back and you're scared to look ahead, you can look beside you and your best friend will be there


Var lite trög att komma mig upp ur sängen idag, kanske inte så konstigt när jag for å sova kl. 6.. får sluta med mina sena vanor.. men man måste ju ta vara på sin lediga tid hehe.


Igår hade jag heldag med vänner, först ut var Sarah sedan var de skiftesbyte och Emmap kom hit. Vi for å äta pizza till ett turkställe, helt okej :D
Sedan kom Sarh & Frida hit, drack kaffe och så for vi ti gamla hamn å chilla.

Jag älskar mina vänner och igår var det en dag som behövdes, mycket blev på klart och allt kommer bli bäst.



Min morgon började med kaffe & mockarutor, inget att klaga på direkt. Nu sitter jag ute i solen och försöker få lite färg.. sku vila fara in, de e så jäkla varmt här..
Sitter och planerar morgondagens schema och om en stund ska jag ett varv till alko & sedan ska jag jobba kl. 16-23.30, skönt i denhär värmen.. kom int å köp godis tack :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar