5 juni 2011

Helgen blev en enda fest



LÖRDAG:

  • Började morgonen med att sminka & fixa håret på min söta Emmap som blev student. Och jag är världens stoltaste kompis!


Sedan blev de dunderfrukost åt Frida som fyllde 19 år!
Stoort grattis åt världens bästa tjej! Sarah kom hit och hjälpte mig fixa allt före hon kom hit och blev överraskad. I överraskningen ingick också att vi fixade hennes hår och make-up för dagen. Hon blev så jäkla söt :)



  • Iväg till Öja för att fira min kusin Nicolai som blev student. Emma (lillasyster) & jag blev ju lite sena som vanligt så vi hann vara där i ungefär 40 min innan vi måsta fara pånytt.
  • Nästa stopp var Mikis, Frida & Sarah hämtade upp mig i all hast. Där hade dom så otroligt mycke godsaker så jag sku ha kuna vara där hela dan :D Miki var jättesöt dagen till ära.


  • Grannen Fanny fick ju int glömmas bort så dit for jag och Emma när jag kom hem. Hon var så fin hon också!
  • Sen var det cykeln som gällde och jag trampade iväg, med klänning, till Emmaps fest. Den hadd sluta när jag kom dit, men förfesten var i full gång!
  • Kom på att jag int hadd äti nå, så jag ringd åt Frida så hon hämta mig så for vi ti strandcamping och åt, mysigt! Sen var jag med Frida resten av kvällen. Efter att vi hadd äti for vi ti vårt och fräscha upp oss, tog med dricka, till Fridas ett varv och därifrån fick vi skjuts av Fridas lillasysters snälla pojkvän till svenska gården till Emmaps fest. Vi hann knappt böri drick innan vi sku fara å betal in oss till melody.. Sen drack vi lite för mycket på kort tid.. men det var nog en riktigt trevlig kväll, minns dock int så riktigt mycke hehe.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar