2 juni 2011

EXAMEN


Nu är jag kosmetolog!!
(lite efter som vanligt här)






Några från klassen på scen, från vänster:
Angelica, Hannie, Jag, Noora, Sandra, Madde, Lilly, Jannica & Nette



fredan var jag till Dorothea's Beauty och fixat mina naglar, gel lackning med fransk manikyr blev det. Jannika fixade dem åt mig, hon är riktigt duktig på det! Jag rekommenderar verkligen. + att det är billigare nu en tid fram eftersom det är så nytt och de måste öva innan de tar fullpris, 35€ kostar det nu så passa på!

Fredan gick också åt att fixa Sarahs & Fridas naglar, sola solarie, fräscha upp mig själv (peela kroppen, fila fötterna, raka benen, ansiktsmask..) jaa, tjejer ni vet allt dedär nödvändiga haha.


I lördags stod dimission och fest på schemat.
steg upp kl. 7 och började sminka mig, skulle vara vid frissan kl. 8.30 så jag hann just å just. Håret blev lockigt och sminket fick bli ganska naturligt
med fokus på ögonen.


Dimmissionen gick bra, jag hölls på fötterna och mössan satt väl nåsånära rakt på huvudet. Jag fick stipendium + pengar från skolan för mitt presterande i Taitaja, så jag blev rätt så rik på bara det, hehe.



Kommer sakna mina fina tjejer från klassen så otroligt mycket!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar