1 juni 2011

Brev


Hadd ställt in mig på att jag int slipper på nå inträdesprov, men så fick jag ett kuvert idag på posten..
Ska på inträdesprov till estenom i Vasa på tisdag. (kl. 8 på morgon -.- )

Har en skolning i Helsingfors tisdag -torsdag men jag får ta och skippa första dan tror jag bestämt!

Tänkt ju att jag sku börja jobba på sommarformerna såhär några veckor före man ska hänga på stranden, hehe. Men de gick ju int så bra.. klara mig en och en halv dag utan godis sen satt jag där med min stora makuuni påse igen. Tror att jag behöver hjälp! Å nu efter att jag har ätit massa sött, måst
a jag ju ha nåt salt, så här sitter jag nu med halloumi ost & bacon, fyfan.
Ska jobba kl. 16-22.30, kan ju ta å se hur mycket godis jag hinner äta under ett skift.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar