6 november 2011

Så glad, så ledsen.

åå, ni vet dendär saknaden man känner när personen int ens har farit ennu å hur jobbigt de blir när personen stiger utanför dörren.. usch, så känner jag nu. Ångest saknad!
Blev lite bättre när jag kom på att de e ju nog bara 2 veckor tills vi ses, men jag ska ju jobba tills de också.. Hoppas bara de går snabbt å smärtfritt.

Har haft en underbar helg med de bästa sällskapet! Nu ska jag snart stiga på båten för att jobba 10 dagar.. Jobbar från imorgon men är tvungen att stiga på idag för att skiftet alltid börjar i Helsingfors. Så stiger jag av en dag efter att jag slutat skiftet för att komma hem till Stockholm. Så de far ju 12 dagar när jag jag jobbar 10. Kommer hem 18.11, å då tror jag väl nästan att jag far meddetsamma till D's.

Har just packat från en väska till en annan, börjar ha de på klart, ska dricka kaffe å sen bege mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar