1 november 2011

Godmorgon!

Frukost måst ju nog vara de bästa målet på hela dagen!
Har diskat redan imorn å nu ska här ätas bröd!


Igår fick jag uppdaterat min iphone till ios5, helt ok! Int va de ju så mycket som ändrade heller, men de ska väl vara bättre säger dom, hehe. Jag fattar ju inget om teknik endå, försöker väl lite smått men de e lite för invecklat för mig.
Funderar kring att köpa iphone 4s, måst ju ha en lite bättre telefon till min svenska nummer endå! Har min gamla Sony Ericsson som typ alla knappar har gett upp på, de e int allt för kul..

Provade Acne skorna igår, som fanns i min storlek å allt. Fick lite beslutsångest som vanligt, så jag fick sova på saken. De e ju int de att jag int vill ha dem, men jag vet int vilka av dem jag ska köpa bara...

1.


2.

De var ju det första paret jag skulle sköpa från början, å de vill jag fortfarande ha. Men de e också ett par skor jag behöver, å de e ju aldrig kul att köpa saker man behöver tycker jag.
Par två Acne pistol e ju så klassiska å snygga. De har jag menat köpa hur länge som hellst..
Å sen till sista paret, de tycke jag e snyggast av alla! Men på ser som väldigt långa ut + att dom är väldigt tighta runt ankeln (som töjer ju väldigt snabbt, men känns ju lite obekvämt sådär i början).
Svårt beslut här!

1 kommentar: