12 juni 2011

Sliten

Mina vänner har just fari hem från mitt. Efter att ha ätit godis, chips och mäkken mat somnade vi på soffan.. Vi har haft en riktigt mysig dag. Nu har vi en liten paus, sen kommer de hit igen då ska vi fortsätta vår krabbis, hehe.


KrabbisSarah tynger i sig chips som att hon sku få betalt :D


Fredag:
Efter att ha hälsat på lillasyster på rippi for jag å Linda å hämta pizza å handla lite, sen satt vi å åt massa skit tills Sarah, Frida & jag for ut å sita en stund till O'learys.

Sitter och chillar i stan före vi for till O'learys. Frida jag & Miika.

Lördag:
Linda ringer och väcker mig å tyckt vi sku fara till villan å sola. Jag klädd på mig, for ett varv till Wautzi, hämta Linda, alko, å sen handlade vi.
Kom till villan och solade, de var ju så varmt att svetten rann från en när man bara låg stilla..


Vid halv fem tiden tyckt vi att de fick räck! Hem i duschen å sen börja jag ställ mig för kvällen + att jag lagade sallad och choklad doppade jordgubbar åt mina fina tjejer.


Sarah & Frida e lika söta som vanligt



Kycklingsallad med haloumi ost och vin blev det.


Påväg till stan



Folk på uteserveringen vid netti

Lördag kväll blev en av de bättre på länge, dehär blir en bra sommar gott folk.


1 kommentar: