7 juni 2011

Sku dö utan GPS i telefonen


Okej, nu är ett stressmoment över. Kom just hem från Vasa, där jag var på inträdesprov till estenom, gick sådär.. sku ju nog ha kunna göra bättre ifrån mig men de e sådär nu.
Körd ju fel flera gånger när jag sku dit.. Jag hade GPSen framför mig men jag såg lite fel ibland haha. Sku dock int ens ha kommi fram ennu om jag int sku ha haft den! Älskar Iphone <3


Igår var Sarah snäll och ställde upp som modell åt mig när jag var ute i sista sekund och fixa stylinguppgften till inträdesprove. Vi sku laga en helhet (kläder, smink & hår) enligt 70-talets mode. Jaa, Sarah vet ju hur mycket tid och ork jag lag på de..
-"jag märker verkligen hur mycket du vill till Vasa i höst" med sin ironiska röst.. hehe.

När jag sku fara å sova så kom jag ju på att jag sku ha laga nå personligt brev å, å ha de ut printat.. vilket int var så lätt när vi int har nå print. Men då e de tur att man har snälla vänner som ställer upp för en mitt i natten och printar ut de.. å lär mig att tanka bilen..


Nu e jag jätte trött (steg upp 5.15 imorn..) å inatt bär de av mot Helsingfors, eller Esbo.. jag menar kom igen, lycka till åt mig.. Har fått en adress dit jag ska å vet int så mycket mera.. Nåja, ska väl gå de å..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar