9 juni 2011

äälskar storstan

Nu sitter jag på tåget hem efter en riktigt lyckad resa. Hadd ju värsta ångesten före jag for men de blev perfekt och jag hitta överallt (mitt största problem) hehe.
Trevligt att ha resesällskap som har släpat med sig datorn.

De var värsta lyxiga ställe med vita genomskinliga gardiner som hängd fån taket och sånt.. ni kan tänka er om jag trivdes. Så fick jag privat skolning så inget att klaga på direkt.
Så nu när jag kan RVB ansiktsbehandlingar och produkter är jag berädd att börja jobba.
Känns som min karriär tar sig ett stort hopp fram nu just!

Tänkt ju få smått panik igår när min skolares assistent sku boka hotellrum åt mig å säger att alla hotell är fullbokade..
Som tur hittade dom ett ledigt 1 pers rum på ett hotell långt utanför stan som de samarbetar med. Det var ett jättemysigt ställe, en gammal herrgård. Så jag tog de bara lugnt, duscha, satt ut en stund och gick å lag mig 21.30..

Nu ska vi ta å byta tåg här, adjö.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar